• Welcome


    Bun venit pe blogul meu. Aici puteți găsi povești scrise de mine, recenzii și câteva chestii care-mi trec mie prin cap. Oricine are ceva de spus, este liber să-și exprime opinia într-un comentariu (atât timp cât păstrează un limbaj civilizat).

    Contact yahoo:
    sashaivanov_blog@yahoo.com

  • Alătură-te altor 213 urmăritori

  • Like pe facebook

  • Arhiva

  • Povestile mele

Top 5 Wednesday: Favortie Fandoms

După o lungă pauză de la T5W, m-am reîntors la el și uitați cum s-au aranjat lucrurile asftel încât azi să fie un subiect fain: top 5 fandom-uri favorite. Pentru cine nu știe ce înseamnă fandom – se referă la un grup de fani care sunt uniți de părerile și de sentimentele pentru o carte, un serial/film, un actor; bine poate mai poate fi ceva adăugat aici, dar cam asta este esența.

  1. Hunters – Fandom-ul Supernatural. Deși am renunțat să mă uit la Supernatural pentru că mi se pare că au luat-o de mult pe arătură și că au prea multe episoade de umplutură, totuși fandom-ul mi se pare absolut genial. Dacă le urmărești postările (pe tumblr în general) o să ai impresia că sunt ultimii sataniști (dar cine n-ar fi cu un așa Lucifer? ❤ sau Crowley, care să recunoaștem e genial), dar dacă știi serialul o să te prinzi de glume. Iar apoi este Dean Winchester și Sam așa că fandom-ul ăsta trebuie să fie în top.
  1. Nerdfighters – „Armata” lui John și Hank Green. Îmi plac cărțile lui John Green (bine, am citit doar două până acum), dar nu le iubesc așa cum pare să o facă toată lumea. Totuși, îmi place mult ideea acestui fandom. Îmi place că cei doi urmăresc lupta „tocilarilor” (urăsc termenul ăsta) cu batjocura celor „cool”.
  1. Twilighters – Twilight. Știu că mulți au ceva de comentat când vine vorba de Twilight, dar chiar nu puteam să trec cu vederea acest fandom. Chiar dacă acum nu mai e ce-a fost, nu pot uita cum erau lucrurile odată, mai ales că a fost primul fandom din care am făcut parte. Îmi aduc aminte și acum câte bloguri erau cu știri despre actorii din Twilight (toți actorii, nu doar cei principali) și regizorii, scenarista, compozitorii coloanelor sonore, practic despre oricine implicat în fenomenul Twilight. Cred că la vremea aceea știam totul despre celălalte filme ale fiecărui actor din Twilight. Ca să nu mai spun și fanfiction-urile, care erau foarte, foarte multe, traduse, scrise, geniale, mai puțin bune, pe orice temă posibilă.
  1. Potterheads – Harry Potter. Spre deosebire de fandom-ul Twilight care pare că a murit, fandom-ul Harry Potter este la fel de plin de viață cum era în urmă cu ani de zile și parcă ajung să facă parte din el din ce în ce mai mulți oameni și din ce-am observat eu sunt aici oameni de toate vârstele. În plus sunt atâtea teorii legate de Harry Potter și atâtea păreri împărțite în privința personajelor explicate cu lux de amănunte și să fim serioși, există atâtea jocuri de cuvinte cât vine vorba de Harry Potter încât ai putea să glumești cu prietenul care știe lumea HP la fel de bine ca tine sau ai putea să-l insulți pe un Încuiat atât de tare și chiar dacă nu va ști despre ce vorbești tu tot te vei simți bine (mda, am încercat și eu un joc de cuvinte, dacă nu mi-a ieșit, Obliviate)
  1. VAddicts – Vampire Academy. Nu știu dacă v-ați așteptat la asta sau nu, dar pe primul loc este fandom-ul Academia Vampirilor. Chiar dacă filmul a fost jalnic în comparație cu cărțile, din punctul meu de vedere, și nu a mai continuat, tot avem cărțile (și aici vorbesc și despre seria spin-off Bloodlines). Și chiar dacă nu sunt atât de multe bloguri (cum erau la Twilight) sau nu este atât de „plin de viață” cum e HP, altul este motivul pentru care l-am pus pe primul loc, experiența mea personală cu acest fandom. De când am intrat pe grupul de facebook dedicat filmului (și cărților desigur), mi-am făcut foarte mulți prieteni și parcă am reușit să pătrund mai mult în lumea cărților; nu mă înțelegeți greșit, și înainte citeam, dar nu prea discutam despre cărți cu multe persoane, însă odată cu Academia Vampirilor am descoperit mai mult oameni ca mine, obsedați (nu într-un sens negativ) de cărți și mă bucur, iar între timp am descoperit că ne leagă mai multe lucruri, ceea ce mă bucură tare mult.
Articol următor
Lasă un comentariu

4 comentarii

  1. Hunter si Nerdfighter la datorie! :)) Si eu am renuntat sa ma uit la Supernatural, dar recunosc ca-mi lipsesc tare mult :>

    Răspunde
  2. VAddicts!! ❤

    Răspunde
  1. Ziua 6/366 | Writing with my heart

Lasă un răspuns

