• Welcome


    Bun venit pe blogul meu. Aici puteți găsi povești scrise de mine, recenzii și câteva chestii care-mi trec mie prin cap. Oricine are ceva de spus, este liber să-și exprime opinia într-un comentariu (atât timp cât păstrează un limbaj civilizat).

    Contact yahoo:
    sashaivanov_blog@yahoo.com

  • Alătură-te altor 213 urmăritori

  • Like pe facebook

  • Arhiva

  • Povestile mele

A song to remember (17)

banner-astr

OMG! Cântecul ăsta chiar face anul ăsta 12 ani? Serios? O să sun ca ultima babă, dar când naiba a trecut timpul atât de repede?  Bine, eu probabil am auzit cântecul prima oară prin 2006-2007, dar tot mi se pare că a trecut timpul foarte repede. Îmi aduc și acum aminte cât de mult îmi plăcea telenovela Rebelde (în special Diego și Roberta – cuplu care a inspirat și primul fanfiction scris de mine) cum abia așteptam fiecare episod, cum mă enervam când se mai întâmpla ceva care complica totul (că doar e telenovelă) și totuși, vă spun sincer că dacă aș avea timp liber acum, aș revedea toate episoadele cu mare plăcere. În fine, melodia de azi este chiar cea care a fost destul de mult timp intro-ul primului sezon.

Articol următor
Lasă un comentariu

6 comentarii

  1. Ah, e al doilea RBD… Mie mi-a placut la nebunie acesta, dar primul Erreway va avea intotdeauna un loc aparte in inima mea ❤ pt ca acela a fost primul si m-am atasat de ei… acesta a fost o varianta mai "moderna" :))) faina amintire, merci ca mi-ai adus aminte de ei ❤ eu chiar cred ca m-apuc de el sa-l revad ca si asa nu prea mai am la ce sa ma uit 😀

    Răspunde
    • Știu că a fost și Erreway, dar din ăla am văzut doar câteva episoade când eram la verișoarele mele. Nu spun că nu mi-a plăcut, doar că eram mai mică atunci când îl difuzau și nu prea eram eu cu telenovelele. Oricum a mai fost și Clase 406 ceva în genul celor două (dar nici ăsta nu m-a prins așa – și l-am văzut cu mult după Rebelde, când l-au difuzat din nou pe Acasă).
      Eu m-am apucat până la urmă să mă uit doar la Roberta și Diego :)) (După cred că mă uit și la Teo și Lujan ❤ ).

      Răspunde
  2. inca mai stiu toate versurile ❤ :)) ce bine ma simt 😀

    Răspunde
  3. Si Diego cu Roberta a fost si cuplul meu preferat ❤ Am adorat-o pe Roberta, dar la baieti cel mai mult mi-a placut Manuel 😀

    Răspunde
  4. RBD ❤ Doamne, cat de mult iubeam telenovela asta!! Pe vremea aia, aveam un singur televizor in casa si nu stiam cum sa fac sa-l urmaresc, fara ca cineva sa vrea sa vada altceva. Si tot urmarindu-l, I-am facut si pe ai mei sa-i acorde o sansa. Asa ca ne uitam cu totii!! Mi-amintesc ca tot pe atunci, eu si cativa colegi de generala ne prefaceam ca suntem trupa RBD. Eu eram Lupe, semanand mai mult cu ea la comportament decat la infatisare. Si cantam toti sase piesele lor. Ce vremuri!! :))) Acum, toata lumea este cu Violetta si care mai sunt in ziua de azi.

    Răspunde

Lasă un răspuns

