• Welcome


    Bun venit pe blogul meu. Aici puteți găsi povești scrise de mine, recenzii și câteva chestii care-mi trec mie prin cap. Oricine are ceva de spus, este liber să-și exprime opinia într-un comentariu (atât timp cât păstrează un limbaj civilizat).

    Contact yahoo:
    sashaivanov_blog@yahoo.com

  • Alătură-te altor 213 urmăritori

  • Like pe facebook

  • Arhiva

  • Povestile mele

Trailer (17)

Ok, știu că am postat acum 2 zile un trailer și de obicei aștept cel puțin o săptămână înainte să postez un altul, dar când am dat de trailerul acesta (de fapt, este teaser trailer) ieri, nu am mai vrut să aștept. Încă nu avem un trailer complet și nu știu prea multe despre film, doar că va apărea în decembrie 2016 și va fi în rusă, iar titlul în engleză ar fi Guardians.

Îmi place foarte mult cum arată, iar faptul că va fi cu supereroi, iar melodia din trailer este absolut superbă ❤ . Vreau să văd filmul ăsta cât mai repede!

Articol anterior
Articol următor
Lasă un comentariu

Lasă un răspuns

