• Welcome


    Bun venit pe blogul meu. Aici puteți găsi povești scrise de mine, recenzii și câteva chestii care-mi trec mie prin cap. Oricine are ceva de spus, este liber să-și exprime opinia într-un comentariu (atât timp cât păstrează un limbaj civilizat).

    Contact yahoo:
    sashaivanov_blog@yahoo.com

  • Alătură-te altor 212 urmăritori

  • Like pe facebook

  • Arhiva

  • Povestile mele

Top 5 Wednesday: Favorite Self-Published Books

Din păcate nu prea am citit cărți self-published și care să fi rămas așa, pentru că multe au fost preluate eventual de o editură. Așa că veți găsi pe listă și cărți care în prezent aparțin unei edituri, dar inițial au fost self-published (conform informațiilor pe care le-am găsit pe internet, deci dacă alții au mințit atunci mint și eu). Întâmplarea face că toate cărțile pe care le-am ales pentru acest top sunt deja publicat în România, deci dacă vreți să le citiți, le veți găsi sigur.

  1. Hopeless. Fără spernață de Colleen Hoover

Încă îmi aduc aminte prin câte emoții m-a făcut să trec cartea asta și cum Colleen Hoover a reușit să mă lase fără cuvinte atunci când a ales să dezvăluiască adevărul despre trecutul lui Sky. Iar Dean este atât de fermecător, încât nu am cum să nu menționez această carte. Totuși, Sky a fost puțin cam fără minte într-un moment din carte și de aceea i-am acordat locul 5 în top.

  1. Te aștept de J. Lynn (Jennifer L. Armentrout)

Aceasta a fost prima carte a autoarei pe care am citit-o, dar tot auzisem înainte despre ea și toată lumea spunea că-i grozavă așa că eram nerăbdătoare să o citesc. Nu mă așteptam să-mi placă atât de mult cartea asta, poate pentru că luându-mă după descriere am citit-o gândindu-mă că mai există cărți de genul, dar când am terminat-o am rămas cu un singur gând în minte: mai vreau!

  1. Pe strada Dublin de Samantha Young

Două cuvinte: Braden Carmichael! Cred că oricine a citit cartea știe despre ce vorbesc. Primele întâlniri ale lui Joss și Braden sunt hilare și chiar și mai încolo, vor fi multe momente în care vă veți amuza datorită celor doi, dar sunt și momente serioase. Ce mi-ar fi plăcut să văd mai mult (deși este o carte destul de mare) ar fi fost mai multe detalii despre partea terapeutică; poate pentru unii ar fi fost plictisitoare, dar pentru mine ar fi fost perfect; dar mă bucur pentru cât a fost oricum.

  1. Destine la limită de Katie McGarry

Nici nu mai știu de câte ori m-am reîntors la Echo și la Noah; de câte ori am recitit cartea asta și niciodată nu pare să mă plictisească. Pe lângă povestea celor doi care îmi place foarte, foarte mult, îmi place că autoarea abordează lucrurile și dintr-o perspectivă terapeutică. În plus, avem și detalii despre familiile celor doi și relațiile lor cu aceștia, ceea ce mi se pare foarte important și încă un motiv pentru care cartea aceasta se află atât de sus în topul de azi.

  1. Intimidare de Penelope Douglas

Aici nu mă puneți să aduc argumente. Am citit cartea asta acum doi ani și tot nu am putut să o uit și mereu este în mintea mea și n-am ce-i face, o ador și punct. Îmi place în principal datorită lui Tate, personajul principal feminin, pe care o ador și îmi place mult cum în cele din urmă ea alege să nu mai îndure toată umilința din partea lui Jared și ripostează, chiar dacă a durat ceva până a ajuns să facă asta. Îmi place și faptul că este evidențiat cercul: abuzator -> victimă, iar în cele din urmă victima ajune să fie și ea abuzator (bine, așa sună puțin cam dur, dar în carte ideea asta este subliniată altfel, ceea ce mi-a plăcut). Apoi mai este și faptul că Tate a fost în stare să ierte și să acorde o a doua șansă (și aici nu mă refer la Jared neapărat). Hai că până la urmă am și explicat de ce e pe locul I, dar în caz că nu era evident: ador cartea asta ❤ !

Articol anterior
Lasă un comentariu

2 comentarii

  1. O sa adori si mai mult povestea lui Tate si Jared daca cei de la Epica ne vor aduce si romanul scris din perspectiva lui 😀 pinky promise 😀

    Răspunde
    • L-am citit deja și este genial! ❤ Adică după prima carte nu prea l-am iertat complet pe Jared, dar Until you ne face să-l înțelegem mai bine. În plus cele trei capitole de la final, oferă o altă perspectivă pentru relația lui Tate și Jared. (Ca să nu mai spun că acolo se regăsește și unul dintre citatele mele preferate – nu doar din serie, ci în general)

      Răspunde

Lasă un răspuns

