• Welcome


    Bun venit pe blogul meu. Aici puteți găsi povești scrise de mine, recenzii și câteva chestii care-mi trec mie prin cap. Oricine are ceva de spus, este liber să-și exprime opinia într-un comentariu (atât timp cât păstrează un limbaj civilizat).

    Contact yahoo:
    sashaivanov_blog@yahoo.com

  • Alătură-te altor 213 urmăritori

  • Like pe facebook

  • Arhiva

  • Povestile mele

I simply love it <3 (11)

logo_isli(finale)

Mi-a trimis azi o prietenă acest video și mi-a plăcut foarte mult, mi-am amintit cu drag de filmele pe care le-am văzut anul trecut (cele pe care le-am recunoscut acolo) și cele câteva seriale pe care le mai urmăresc, la un moment dat mi-au dat și lacrimile pentru că mi-am amintit de scena respectivă din film (dacă vă veți uita sunt sigură că veți putea ghici exact despre ce film e vorba).

Și din moment ce mi-a plăcut atât de mult, am spus că vreau să vă arăt și vouă acel video, iar când m-am gândit la ce rubrică aș putea să-l încadrez mi-am amintit că rubrica I simply love it ❤ a fost cam ignorată în ultima perioadă, și din moment ce mi-a plăcut atât, dar atât de mult, este clar că aici este locul acelui video.

Dar, ca să n-o mai lungesc cu vorba, să vă arăt despre ce e vorba:

Ce ziceți? Mie mi se pare superb! ❤

Articol următor
Lasă un comentariu

3 comentarii

  1. Chiar este superb si atat de bine legat, incat vrei sa-l urmaresti iar si iar si iar!!💜

    Răspunde
    • Exact! Și scenele parcă au legătură și zici că sunt din același univers.
      Stai să-l vezi și pe cel din 2014 ❤ Când am făcut postarea asta încă nu-l văzusem pe cel din 2014, care mi se pare și mai genial (poate pentru că de acolo recunosc mult mai multe 🙂 ).

      Răspunde
      • Intr-adevar, 2014 este si mai si decat acesta! ❤ Respect pentru persoana/persoanele care au stat sa incropeasca asa ceva. ^_^

Lasă un răspuns

