• Welcome


    Bun venit pe blogul meu. Aici puteți găsi povești scrise de mine, recenzii și câteva chestii care-mi trec mie prin cap. Oricine are ceva de spus, este liber să-și exprime opinia într-un comentariu (atât timp cât păstrează un limbaj civilizat).

    Contact yahoo:
    sashaivanov_blog@yahoo.com

  • Alătură-te altor 212 urmăritori

  • Like pe facebook

  • Arhiva

  • Povestile mele

Top 5 Wednesday: Biggest badasses

Topul de azi va fi unul mai diferit pentru că nu voi menționa doar personaje din cărți, ci și din filme sau seriale. În plus am încercat să aleg numai personaje feminine, nu pentru că aș fi feministă, însă mereu vorbesc numai despre personaje masculine așa că acum ar fi momentul să schimb registrul, în special epntru că există destul de multe personaje feminine badass.

  1. Rose Hathaway (Academia Vampirilor de Richelle Mead) – Academia Vampirilor este una dintre seriile mele preferate și asta în special datorită lui Rose, un personaj de care ți-e imposibil să nu prinzi drag. Rose este când drăguță când arțăgoasă cu colegii ei de la Academie, însă atunci când vine vorba de strigoi, Rose e de neînduplecat și va lupta cu toate forțele ei pentru a o proteja pe Lissa și pentru a-i nimici pe acești monștri. Iar decizia pe care o ia în ceea ce-l privește pe Dimitri la sfârșitul volumului 3 ne arată din nou cât de badass este Rose.
  1. Hermione Granger (Harry Potter de J. K. Rowling) – Bine, încă nu am citit Harry Potter (nu explic acum de ce), dar am văzut filmele (de curând chiar am făcut un maraton) și nu pot să nu o menționez pe Hermione. Adică nu e badass în sensul clasic al cuvântului, nu se implică în lupte și în bătăi fizice, dar în vrăji și în cunoștințe despre magie nu o întrece nimeni. Iar tot ce știe aplică mereu când lumea lor este amenințată de Voldemort sau de acoliții acestuia și acțiunile ei de-a lungul timpului (chiar și atunci când era doar un copil) mi se par destul de badass.

  1. Diane (Ultimul Avanpost de Lavinia Călina) – Diane merită cu siguranță menționată într-un astfel de top. Este unul dintre personajele mele preferate și o ador pur și simplu. Mi-a plăcut mult că ea avea o atitudine puțin mai dură și înainte să treacă prin acele împrejurări (pe care nu le voi menționa, în cazul în care încă nu ați citit cărțile), însă odată ce ajunge în acea situație ea le demonstrează tuturor că nu este ușor de manevrat și nici foarte cooperantă nu e. Încă de atunci putem să vedem cât de badass este Diane, iar pe măsură ce lucrurile avansează vedem din ce în ce mai mult din această latură a Dianei.

  1. Skye (Agents of S.H.I.E.L.D.) – Nu-mi pasă care este numele ei acum, pentru mine va rămâne mereu Skye. Acum că am lămurit asta, trebuia, trebuia să o menționez și pe Skye în top pentru că o ador. În afară de un singur moment în care m-a făcut să mă îndoiesc de ea pe la începutul serialului, s-a revanșat din plin în celelalte episoade. Mi-a plăcut mereu la ea atitudinea pe care o afișa, știa când să fie mai dură, când să fie prietenoasă, când să fie sarcastică. Mi-a plăcut că deși nu era un agent de teren la început, se descurca în misiuni, iar apoi când începe să se lupte și să se antreneze, ca să nu mai zic ce se mai întâmplă în serial prin sezonul 2 care a făcut-o și mai badass.

  1. Black Widow (Avengers) – Nu cred că e o mare surpriză că Natasha se află în acest top. Nu cred că am întâlnit până acum un personaj feminin mai badass decât ea. Dacă ați văzut filmele știți prea bine cum luptă și cum nu contează cine îi este adversar, ea reușește să-și păstreze rațiunea și știe când e cazul să recurgă la forță fizică. Într-adevăr știe să fie și seducătoare, ceea ce o face letală, întocmai ca numele ei. Sper doar ca scenariștii să-și revină din beția în care se aflau când au scris scenariul pentru al 2-lea film Avengers și să readucă lucrurile la normal (Clintasha ftw ❤ ).

Articol anterior
Lasă un comentariu

Lasă un răspuns

