• Welcome


    Bun venit pe blogul meu. Aici puteți găsi povești scrise de mine, recenzii și câteva chestii care-mi trec mie prin cap. Oricine are ceva de spus, este liber să-și exprime opinia într-un comentariu (atât timp cât păstrează un limbaj civilizat).

    Contact yahoo:
    sashaivanov_blog@yahoo.com

  • Alătură-te altor 213 urmăritori

  • Like pe facebook

  • Arhiva

  • Povestile mele

Book Haul | Septembrie 2015 – Ianuarie 2016

Cu postarea asta reușesc cât de cât să ajung „la zi”. Recunosc, inițial am vrut să fac două postări diferite una pentru septembrie-decembrie, cealaltă pentru ianuarie; însă având în vedere că am intrat deja de o săptămână în februarie nu mai are rost să fac chestia asta, așa că le pun pe toate în aceeași postare. Vă avertizez de acum, va fi o postare destul de lungă, cam cum am eu de obicei un book haul, păcat că nu am așa și wrap-up-urile. Așa că nu o mai lungesc; succes la scroll.

Voi începe cu poza de grup pentru luna septembrie.

Toate acele locuri minuate de Jennifer Nieven

Aristotel și Dante descoperă secretele Universului de Benjamin Alire Sáenz

Minți primejdioase (Minți întunecate #1) de Alexandra Bracken

Fărâme de șoapte (Constelații #2) de Amie Kaufman și Meagan Spooner – cartea aceasta am câștigat-o la un concurs pe pagina de Facebook a blogului Healthy Reading

Orașe de hârtie – tie in de John Green

După ce ne-am certat (După #2) de Anna Todd

Expertul seducător (Ticălosul seducător #3) de Christina Lauren

Răzbunarea lui Finnigan de Anders Roslund și Borge Hellstrom

Ultimul Imperiu (Născuți din ceață #1) de Brandon Sanderson

Fântâna Înălțării (Născuți din ceață #2) de Brandon Sanderson

Cartea Lunilor (A 16-a lună #2) de Margaret Stohl și Kami Garcia

Războaiele lumii pământene (Secta asasinilor #1) de Licia Troisi

Urzeala tronurilor vol 1, vol 2 (Cântec de Gheață și Foc #1) de George R. R. Martin

O zi din șapte de Lauren Oliver

Rămâi cu mine (Te aștept #3) de Jennifer L. Armentrout/J. Lynn

Cascada șoaptelor de Elizabeth Langston

Malad de Alexandru Voicescu

Quasar de Ana Mănescu

Suflet pierdut de Silviu Urdea

Alexandra (Ultima vrăjitoare din Transilvania #3) de Anna Vary

Legend (Legend #1) de Marie Lu

Prodigy (Legend #2) de Marie Lu

Champion (Legend #3) de Marie Lu

Din colecția Cărți romantice mi-am luat:

Păcatele trecutului de Sandra Brown

O vară în Eclipse Bay (Eclipse Bay #3) de Amanda Quick – aceasta cred că va fi ultima oară când veți vedea Amanda Quick într-o astfel de postare

Steaua captivă de Nora Roberts

Invitație la nuntă de Hellen Warner

Noi începuturi de Fern Michaels

Mai sunt două cărți de Mary Balogh pe care la-am pus în poza de grup, dar am uitat să le pun aici: Ispitirea unui înger și O aventură secretă

Din colecția Iubiri de poveste mi-am luat:

Bravul meu căpitan de Elizabeth Hoyt

Un pact cu diavolul de Lorraine Heath

Un libertin îndrăgostit de Johanna Lindsey

Arta de a păcătui de Sabrina Jeffries

Înșelătoria de Christina Dodd

Am ajuns la luna Octombrie.

Am reușit în sfârșit să-mi iau seria Percy Jackson de Rick Riordan: Hoțul fulgerului, Marea Monștrilor, Blestemul Titanului și Bătălia din Labirint

Mi-am luat și trilogia Regina gafelor (din păcate doar primele două au apărut la noi) de Meg Cabot: Regina Gafelor, Regina Gafelor la New York și Queen of Babble gets Hitched

Regina albă de Philippa Gregory

M-am hotărât să devin prost de Martin Page

Umbra lui Ender (Saga Umbrelor #1) de Orson Scott Card – cartea asta am luat-o de la târgul Kilipirim, unde am găsit-o la super-ofertă.

Izbăvirea lui Gabriel (Infernul lui Gabriel #1) de Sylvain Reynard

Răzvrătirea (Eve #3) de Anna Carey

Din colecția Cărți romantice:

Pasiuni mocnite de Julie Garwood

Steaua secretă de Nora Roberts

Amintiri și secrete de Sandra Brown

La final apare dragostea de Mary Balogh

Din colecția Iubiri de poveste:

Între diavol și dorință de Lorraine Heath

Înlănțuită de iubire de Johanna Lindsey

Dacă dragostea ar putea gândi de Alon Gratch

Psihopatul de alături de Martha Stout

Ascultă-mă ca să te ascult de Michael P. Nichols

Comunicare eficientă de Chrstopher Turk

Și pentru că partea de statistică a lucrării mele de licență mă sperie cel mai mult, mi-am luat și SPSS pentru științele educației de Adrian Vicențiu Labăr

Urmează luna Noiembrie, unde intră și achizițiile de la Gaudeamus și de Black Friday

O viață de rezervă de Jodi Picoult

Interesanții de Meg Wolitzer

Second Life de S. J. Watson

Elita (Alegerea #2) de Kiera Cass

Distanța dintre noi de Kasie West

Orașul pustiu (Miss Peregrine #2) de Ransom Riggs

O vară mișto de Wolfgang Herrndorf

Cu el pentru totdeauna (Destine la limită #3) de Katie McGarry

Îți voi dărui soarele de Jandy Nelson

Mi-am luat seria Dincolo de moarte de Adina Speteanu: Destine pierdute, Jocul Secretelor, Îngeri de gheață și Ultima privire (pe aceasta am luat-o de la târg și are și autograful autoarei ❤ )

Zona zero de Lavinia Călina

Capcana, volumul 1 (Rephelimii #2) de Simona Stoica

Și acestea două tot cu autograf, dacă tot am fost la lasnări 🙂

Iar cartea 69 de motive stupide ca să te apuci de citit am câștigat-o la un concurs organizat de Hyperliteratura

Aceste cărți le-am luat de pe Okian datorită ofertelor de Black Friday:

The Young Elites (The Young Elites #1) și The Rose Society (The Young Elites #2) de Marie Lu – încă mă oftic că am luat cărțile în ediții diferite și a doua e mai mare decât prima, dar o să trec peste asta cu timpul

Confess de Colleen Hoover

A thousand pieces of you (Firebird #2) de Claudia Gray

Winter (The Lunar Chronicles #4) de Marissa Meyer

Carry On de Rainbow Rowell

A court of thorns and roses (A court of thorns and roses #1) de Sarah J. Maas

Slated (Slated #1) de Teri Terry

Din colecția Cărțti romantice:

Invidia de Sandra Brown

Întoarcerea lui Rafe MacKade (Frații MacKade #1) de Nora Roberts

Din colecția Iubiri de poveste:

Vraja unui sărut de Christina Dodd

Seducția de Johanna Lindsey

Hoțul de inimi de Teresa Medeiros

O propunere tentantă de Cheryl Holt

Și mi-am mai luat și din colecția Mary Balogh care a apărut acum ceva timp, dar nu o aveam completă: Aproape păcătoasă și Ispita

Iar pentru facultate mi-am luat Manual de psihiatrie socială și psihoterapie de Klaus Dörner, Ursula Plog, Christine Teller, Frank Wen

Am ajuns la luna Decembrie în care nu prea am cumpărat cărți din banii mei, dar le-am primit cu ocazia sărbătorilor.

De Moș Nicolae am primit:

Elias și Spioana cărturarilor de Sabaa Tahir

Marea nesfârșită (Al cincilea val #2) de Rick Yancey

Minunea de R. J. Palacio

De la Moș Crăciun am primit:

Capcana, volumul 2 (Rephelimii #2) de Simona Stoica

Ascultă-ți inima de Sarah Dessen

Soundless de Richelle Mead

Iar eu mi-am cumpărat:

Rivali (Intimidare #2) de Penelope Douglas – chiar dacă o am deja în engleză, am găsit o ofertă pe un grup de pe facebook și nu m-am putut abține

Cu sânge rece de Truman Capote – este o carte recomandată de un profesor de la facultate și din ce ne-a povestit despre ea chiar pare interesantă

Din colecția Cărți romantice mi-am luat:

Magie îndepărtată de Mary Jo Putney

Mândria lui Jared MacKade (Frații MacKade #2) de Nora Roberts

Din colecția Iubiri de poveste:

Blestemul frumuseții de Teresa Medeiros

Perechea perfectă de Johanna Lindsey

Mai este o carte pe care am uitat să o pun în poza de grup pentru că era deja așezată în bibliotecă:

A înflorit liliacul de Rodica Ojog-Brașoveanu – cartea aceasta am primit-o de la Ioana de Crăciun, mulțumesc mult! Abia aștept să o citesc, mai ales că am tot auzit despre autoare și numai de bine.

Și am ajuns la ultima lună a acestei lungi postări în care eu mi-am pierdut complet răbdarea, anume Ianuarie, lună în care n-am avut deloc timp să citesc, însă am tot cumpărat cărți.

Prințesa Mecanică (Dispozitive Infernale #3) de Cassandra Clare – nici nu vreau să spun cât am așteptat cartea asta

Eroul evurilor (Născuți din ceață #3) de Brandon Sanderson

Requiem (Delirium #3) de Lauren Oliver

Grey (Fifty Shades #4) de E. L. James – știu, știu, ochi dați peste cap, facepalm etc etc, dar chiar sunt curioasă în legătură cu această carte.

Școala nopții (Trilogia All Souls #2) de Deborah Harkness

Cartea vieții (Trilogia All Souls #3) de Deborah Harkness

Nu mi-a venit să cred când am intrat într-un anticariat și am găsit seria Cronicile din Narnia completă pentru că știam că nu mai e la editură și pe niciun alt site nu am mai găsit decât vreo carte, două din serie, dar toată ia-o de unde nu-i. Și eram fericită că Arthur a început să publice seria, dar am vrut să aștept până când era completă, iar apoi să vezi surpriză, am găsit seria: Nepotul magicianului; Șifonierul, leul și vrăjitoarea; Calul și băiatul; Prințul Caspian; Călătorie pe mare cu Zori-de-zi; Jilțul de argint și Ultima bătălie.

Luna aceasta mi-am luat doar o carte din colecția Cărți romantice: Inima lui Devin MacKade (Frații MacKade #3) de Nora Roberts

Și… am terminat! Sper din suflet ca în 2016 să mai mă abțin de la cumpărat cărți (deși până acum lucrurile nu arată prea bine) și să mă pun mai mult pe citit. Totdată sper ca în 2016 să fiu mai punctuală cu postările și să nu mai mă trezesc în situația de a recupera luni de absență. Și dacă tot am postat book haul-ul pentru ianuarie, promit că după sesiune voi posta și wrap-up-ul, mai ales că nu ar trebui să-mi ia mult din moment ce am citit doar trei cărți.

Lasă un comentariu

7 comentarii

  1. Ce de minunatii pe aici!! Iti mai trebuie timp pentru ele si gata. Mare parte din ele se afla si pe wishlist-ul meu si abia astept bursa ca sa am pe ce o mai sparge. :)) Lectura placuta iti doresc! ❤

    Răspunde
    • Da, marea problemă cu timpul de care nu reușesc să fac rost :)) Și eu îmi dădeam toată bursa pe cărți :)) Și când am muncit, o parte din salariu era rezervată cărților. Nu vrea să-mi imaginez cum va fi când voi fi în totalitate pe banii mei :)) Mulțumesc mult! :*

      Răspunde
  2. Ce de carti!! Lectura placuta!

    Răspunde

Lasă un răspuns

