• Welcome


    Bun venit pe blogul meu. Aici puteți găsi povești scrise de mine, recenzii și câteva chestii care-mi trec mie prin cap. Oricine are ceva de spus, este liber să-și exprime opinia într-un comentariu (atât timp cât păstrează un limbaj civilizat).

    Contact yahoo:
    sashaivanov_blog@yahoo.com

  • Alătură-te altor 213 urmăritori

  • Like pe facebook

  • Arhiva

  • Povestile mele

Wanna read (11)

O altă carte despre care am auzit foarte multe lucrurii bune și pe care chiar vreau să o citesc este Acoss the Universe de Beth Revis. Am trecut-o pe listă în iulie 2012 și am tot sperat că va apărea și la noi (încă mai sper), mai ales că e atât de lăudată în străinătate. Am tot văzut booktuberi străini vorbind despre serie și lăudând-o. Totuși, sper că dacă va apărea și la noi să facă ceva cu coperta ultimei cărți din serie și să se potrivească cu primele două, care mie mi se par superbe. Vă voi lăsa aici coperta primei cărți și descrierea acesteia, în engleză.

A love out of time. A spaceship built of secrets and murder.

Seventeen-year-old Amy joins her parents as frozen cargo aboard the vast spaceship Godspeed and expects to awaken on a new planet, three hundred years in the future. Never could she have known that her frozen slumber would come to an end fifty years too soon and that she would be thrust into the brave new world of a spaceship that lives by its own rules.

Amy quickly realizes that her awakening was no mere computer malfunction. Someone – one of the few thousand inhabitants of the spaceship – tried to kill her. And if Amy doesn’t do something soon, her parents will be next.

Now Amy must race to unlock Godspeed’s hidden secrets. But out of her list of murder suspects, there’s only one who matters: Elder, the future leader of the ship and the love she could never have seen coming.

Articol următor
Lasă un comentariu

7 comentarii

  1. Am dat si eu peste carte pe Pinterest. Cautam niste citate si dadusem peste unul care facea parte chiar din Acoss the Universe si de atunci mi-a atras atentia. Sa speram ca exista vreo sansa sa se traduca si la noi. ❤

    Răspunde

Lasă un răspuns

