• Welcome


    Bun venit pe blogul meu. Aici puteți găsi povești scrise de mine, recenzii și câteva chestii care-mi trec mie prin cap. Oricine are ceva de spus, este liber să-și exprime opinia într-un comentariu (atât timp cât păstrează un limbaj civilizat).

    Contact yahoo:
    sashaivanov_blog@yahoo.com

  • Alătură-te altor 213 urmăritori

  • Like pe facebook

  • Arhiva

  • Povestile mele

Top 5 Wednesday – Best Suggested Books I Loved

Top 5 Wednesday a fost creat de Lainey, al cărei canal de Youtube îl găsiți aici; iar dacă vreți și voi să vă alăturați comunității T5W, click aici pentru a intra în grupul oficial de pe Goodreads.

Astăzi vă voi prezenta top 5 cărți care mi-au fost recomandate și pe care le-am adorat. Sinceră să fiu mi-au fost recomandate multe cărți de-a lungul timpului, însă cărțile pe care le voi menționa aici sunt cele pe care le-am citit imediat după ce mi-au fost recomandate (sau la scurt timp).

  1. Ispita de Chrisina Dodd

Stăteam cu o prietenă și vorbeam despre cărți când a venit vorba despre cartea asta și mi-a spus că i-a plăcut mult, iar eu am întrebat-o despre ce e vorba și când mi-a spus m-a făcut curioasă, iar când am ajuns acasă m-am apucat și eu de carte și m-a prins încă de la primele pagini, iar când am terminat-o eram așa fericită de cum s-a întâmplat totul și totuși eram atât de tristă că s-a terminat povestea.

  1. Jurnalul rândunicii de Amelie Nothomb

Cartea asta am citit-o după ce am văzut recenzia Andreei de pe The Sagittarius Books. Am fost la bibliotecă, am îmrpumutat cartea și m-am pus pe citit și chiar nu mă așteptam să îmi placă atât de mult. Mi-a plăcut să pot intra în mintea unui asasin plătit și acțiunea chiar mi s-a părut interesantă. După ce-am citit cartea aia mi-am mai luat câteva cărți ale autoarei, iar în viitor plănuiesc să-mi cumpăr și această carte pentru că trebuie neapărat să o am în bibliotecă.

  1. Marea călătorie a lui Amy și Roger de Morgan Matson

Am pus într-un grup o poză cu noile mele achiziții și cineva mi-a spus că trebuie să citesc neapărat această carte ASAP și deși nu am citit-o chiar atunci, nu a trecut mult timp până să pun mâna pe ea și apoi să nu o mai las jos până nu am terminat-o. Mi-a plăcut atât de mult cartea asta, iar personajele mi s-au părut atât de ușor de îndrăgit și m-am atașat de ele, iar când am terminat cartea am simțit că am pierdut doi prieteni dragi.

  1. Spulberă-mă de Tahereh Mafi

Să fiu sinceră, motivul pentru care această carte nu este pe primul loc este pentru că încă nu am citit toată seria, dar deja știți cât de mult ador cartea asta pentru că o menționez aproape mereu, de fiecare dată când am ocazia. Am ajuns să citesc cartea asta în urma unei discuții cu Sabinna când am întâlnit-o la un târg de carte (nu mai știu exact când a fost asta) și atunci mi-a spus de Spulberă-mă că și ea a citit-o la o recomandare și că este genială. Și dacă tot eram la târg, mi-am luat și eu cartea, iar câteva zile mai târziu am citit-o și OMG! O ador!!! Între timp am și recitit-o de câteva ori și de fiecare dată mi-a plăcut mai mult.

  1. Academia vampirilor de Richelle Mead

Înainte să citesc seria am tot auzit vorbindu-se despre ea și mi s-a spus cât de genială este și că trebuie să o citesc, iar eu deși aveam cărțile în bibliotecă de câteva luni dintr-un motiv necunoscut încă am amânat citirea lor. Între timp o prietenă îmi tot spunea să citesc cărțile și să nu mai aștept. Și mi-a tot spus-o în repetate rânduri, până când în cele din urmă am citit-o și mi-a plăcut la nebunie. Se întâmplă atât de multe lucruri în cărțile astea și personajele evoluează foarte mult, este o diferență remarcabilă între cum erau în prima carte și cum sunt în a 6-a. Este o serie genială și punct.

Articol anterior
Articol următor
Lasă un comentariu

5 comentarii

  1. Dacă nu mă înșel, nu cred că o să se mai continue traducerea seriei ‘Spulberă-mă’ de către editura Leda Edge. Poate că odată cu Leda Edge o să fie mai serioși vizavi de traducerea seriilor.

    Răspunde
  2. 😀 Ma bucur ca ti-a placut!

    Răspunde

Lasă un răspuns

